Selasa, 21 April 2009

job mau..kerja xmau...maknenye?????



mmg hangin satu badan aku..

mmg tuttttttttttt betol cine yg wat bju kawen aku 2..

aku igat lg tarikh aku hantar bju kawen aku 29/3/09..

jji ngan aku 10/4/09 dh leh amik...

ktenye..

kasih cantik2 pye design die bg aku..

ktenyeee lagi...

tergerak at aku nk kol cine 2 tye psl bju aku tiga ari yg lps...

tau pe die kte..korang nk tau die kte ape??????

''haiya amoi aa...itu kain tarak potong lg lo...

kasi satu mggu lg wa kasik siap''..

setan ko..weding aku lg seminggu...

mencarut carat r aku ngan cine 2...

aku ckp klu xsiap dlm mse 3 hari aku bakar kedai die (tipu je sebenarnye...) spe xpanas...

aku dh anta sebulan yg lepas..

xjgk siap2..mmg tutttttttttttttttttt r cine xmndi 2....

job nk...kerja malas...gerammmmmmm.......

Tiada ulasan: