Isnin, 6 Julai 2009

BerBaloi-baLOiiii....


ni lar famili aku...

(abg long,kak long,sofia ngan abg ngah xde dlm gmbar ni..eh laki aku xde gak..heheheh)

walaupun pg ni trasa amat penat tp aku rse besh sgat...event sehari saje aku blk kg tp puas at lar..leh bermaja2 ngan mak..ngan adik2 sme..dpt plak jmpe sedara mara..huhuuh..aku smpi pg sabtu kol 6.30pg.smpi2 je tros plok mak aku...huhuhuhu..rindu gile...pastu mandi2 tros tlg mak

wat kje..pastu stat r kenduri sepupu aku 2..xde r penat sgat sbb pakai katering..so lyn2 org je r..tp sian kt laki aku...xreti lg nk menyesuaikan diri lg..ngan adik2 aku ok lg r...tp ngan sesedara 2..cm sogan je nk bersembang..last2 skali msk blk tdo...ptg bru bgn..nhihihihhhiih..dh bgn 2 aku

ajk die g giant..bli sandle..sandle aku spe ntah rembat time kenduri 2..mlmnye kite org kua g round2 sjer g amk angin..tgah mlm bru lar blk.pastu soknye igat nk g mandi air terjun tp masing2 dh penat so xjd g..ptg 2 kite org g mandi pantai..mmg beh..dh lme xmandi pantai...laki

aku 2 cm xpenah jmpe pantai..mak aku kte dugong tron ke pantai..hahahahah...klaka mak aku ni.de ke kte cmtu kt menantu..mlmnye aku bertolak r blk kl.smpi td kol 5.30..blk rmh gosok bju wat sarapan patu tros g kje..hadoi...penat..tp aku hepi dpt blk kg....yeahuuuuuuuuuu....

bersantai2...


din, lahi,ali (blakang)bonda


(luv u lar..) chah ngan danial(depan)


laki i lar nihh...=)


chenta&qasih...


hasil kje adik aku..huhuuh...

Tiada ulasan: